Annons:
Etikettifokus-sajten
Läst 1409 ggr
Carina-J
4/13/10, 1:12 PM

Ny forumgrupp - Föl 2010

Har lagt till en ny forumgrupp "Föl 2010". Är tacksam om ni som vill skicka in bilder på föl födda under året, använder den när ni skriver era inlägg. (Gruppen väljs när ni ska skicka iväg inlägget.) På så vis blir det lätt att hitta alla föl från årgång 2010 i framtiden.

Observera att ni inte ska använda någon annans "föl-tråd", utan starta en egen, men välja gruppen "Föl 2010". Då kan ni även komplettera informationen vid behov, eftersom tråden är er egen.

~Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man av!~

Annons:
Poison-heart
4/13/10, 1:28 PM
#1

Ja nu måste alla som får fölisar lägga in det här ;)

Isflinga
4/13/10, 1:28 PM
#2

Det är ett sto. Så det blir ett namn på M

BrittaD
4/13/10, 1:55 PM
#3

Carina, vilken bra idé!

Isflinga, grattis! "Vad skall hon heta? Jungfru Margareta?"

~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~

haflingerforum.nu

Carina-J
4/13/10, 2:05 PM
#4

#1 Ha, ha och jag som trodde att jag förklarade så bra!Flört
Nej, ni ska inte använda denna tråd till era föl. Ni ska skapa en egen tråd och när ni ska skicka iväg det inlägget så väljer ni gruppen "Föl 2010". Det finns ju andra grupper att välja på också, t ex "Avel" och "Annonser". (Väljer man ingen grupp går det inte att skicka alls.) 
Vilken rubrik ni vill ha till ert inlägg bestämmer ni själva. Kan t ex vara "xxx har fått ett stoföl" Isflinga, t ex valde "Föl 2010" på sin tråd. Den tråden kan hon fortsätta använda när hon vill uppdatera info om sitt föl, och vi andra kan kommentera i hennes tråd.
Jag tror det blir för rörigt om alla ska skicka in på samma tråd, och så blir det väldigt svårt att uppdatera infon för fölägarna också. Och vi vill ju väldigt gärna veta hur det går för de små liven i fortsättningen med. I varje fall är jag väldigt nyfiken.Tungan ute

Om man sedan klickar på forumgruppen (de med ljusgrön bakgrund längst ner på vänster sida) som heter "Föl 2010" så kommer alla föltrådar upp. En för varje föl under året! Just nu är det bara Isflingas som ligger där, men vi hoppas på fler!

~Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man av!~

Carina-J
4/13/10, 2:09 PM
#5

#2 Isflinga, vi väntar med spänning på namnet!
Använd då gärna din egen tråd, så blir dokumentationen på ditt föl det allra bästa.

~Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man av!~

Upp till toppen
Annons: