Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1346 ggr
Carina-J
2010-03-22 08:37

Godmorgon 22 mars!

Godmorgon alla sjusovare!
En annan har allt varit uppe och sprattlat sedan 04.30.Foten i munnen Hunnit både släppa ut och mocka åt tio hästar, skjutsat gubben till Rättvik  och fikat. Ska bara ta igen mig en stund innan jag själv sticker till jobbet.
I Rättvik var det hela 15 grader kallt, men här i Röjeråsen är det bara - 10. Rena sommartemperaturen mot i vintras! I går kom det dryga decimetern nysnö och blåste rejält, så för en gångs skull kändes det helt okey att vara inomhus på jobbet.

Nu något helt annat! Det kommer att hända något spännande här på haflingerforumet snart. Något som jag hoppas alla haflingerälskare kommer att ställa upp på, på ett eller annat sätt. Det jobbas febrilt bakom kulisserna just nu, men mer än så tänker jag inte säga.. än. FlörtSkrattande

~Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man av!~

Annons:
Shoshone
2010-03-22 19:46
#1

Men ÅÅÅ va nyfiken jag blev nu!!!Skrattande

Ojoj, ni har inte funderat på lösdrift?Foten i munnen Är ju ett jäkla jobb att ha 10 hästar på stallFörvånad

Carina-J
2010-03-23 10:27
#2

#1 Det var meningen att ni skulle bli nyfikna!Flört

Javisst hade det varit toppen med lösdrift. Problemet här i Röjeråsen är att vi har varg. Inte en, utan en hel flock.Obestämd Då känns det allt lite oroligt att ha dem ute om nätterna, speciellt vintertid, eftersom vargen verkar vilja dra sig in mot bygden då. För någon månad sedan hade varg slagit en stor älg, bara några hundratal meter från hästhagarna t ex.

~Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man av!~

Poison-heart
2010-03-23 10:37
#3

Nu blev jag med nyfiken!

Sägsägsäg!

Carina-J
2010-03-23 11:17
#4

Törs inte säga för mycket i nuläget, men spänning utlovas…Tungan ute

~Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man av!~

Carina-J
2010-03-30 11:31
#5

Om det händer något kul/spännande här på forumet 1:a april, så är det inte ett aprilskämt! (Kan väl i och för sig tänka ut något sådant också… så ni får fundera över vad som är vadTungan ute)

~Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man av!~

Upp till toppen
Annons: