"Haflingergruppen"
Hej ALLA haflingervänner!
Vi är ett gäng som håller på och startar upp en haflingergrupp i Sverige, ingen förening, utan ett gäng haflingerälskare som gärna vill göra reklam för vår vackra hästras
Vi tänkte slå ihop våra huvuden och ordna träningar, tävlingar, show, utbildningsdagar, kadrilj-uppvisningar you name it! Eller bara träffas och dricka te 
Om detta låter intressant så får ni gärna svara i denna tråd eller skicka mej ett pm med eran mejladress, namn och plats i landet ni bor på! Så fixar jag så ni blir tillagda i våran mejl lista och får info om vad som händer, det kostar inget 
MVH/ OS-medaljören i att ragga haflingerfolk!
Vilket bra initiativ!
Du har fått PM.
~Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man av!~
Hej
Det låter toppenbra!!!
Jag och mina haflingerston bor i Göteborg och mailadressen är; ninaw@telia.com
Hälningar Nina
Hur skickar man ett PM?
Skriv vem man ska kontakta i inlägget, tack!
Du kan trycka på länken"Shoshone" som finns under hennes bild till vänster om inlägget. Då kommer du till Shoshones egen personliga sida. Det finns en meny längst upp på den sidan där du väljer "kontakta mig".
~Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man av!~
Hej Glansia!
Annars kan du skicka ett mejl till haflingergruppen@gmail.com och anmäla ditt intresse
Hur gick det? var ni ute på träningar, tävlingar, shower, utbildningsdagar, kadriljuppvisningar osv?
Det här är kanske något som man ska göra igen för att sprida lite reklam ala haflingerhästen?😃
Bloggar på http://evelinnbladstrom.blogg.se
Jag är gärna med om gruppen fortfarande är aktiv eller får liv igen. :-)
Hejsan
Den här tråden är väldigt gammal och vad jag mej vet så blev det aldrig något av med någon haflingergrupp :( En mejl lista gjordes på intresserade haflingermänniskor men aldrig några aktiviteter. Så kan det gå när eldsjälarna får annat att göra. Men det är fullt tillåtet att försöka sätta igång något liknande igen :D
Okej, synd. Men som sagt, det vore kanske någonting om många är intresserade :D
Bloggar på http://evelinnbladstrom.blogg.se