Uppdatering
Oj! Hon blev uppåner :D
Väldigt fin haflinger! Konstigt, miniatyrbilden är upp och ner, men när man klickar på den och får upp den större bilden, så är den rättvänd. Bugg?
~Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man av!~
En nyfiken fråga. Vem ska ni på clinic hos?
Vi red för Urban och Ulrika Gullberg från DoubleU Ranch.
Spännande! Hur gick det?
Mycket bra! Hon är lättlärd och vi fick många bra övningar att jobba med hemma för att underlätta resan från dressyr till westernhäst :)
En liten fågel viskade att du snart ska ut och tävla. ;-) Jag hade tänkt åka och titta någon av dagarna den tävlingshelgen. Får man månne fråga vilken dag ska du tävla? Skulle vara himla kul att se en haflinger tävla western…
Det är bara tävlingar härikring (Rättvik 9-10 maj Borlänge 7-8 juni och Insjön 26 juli) som jag tänkt ställa upp i. Blåbärsklasser är det tänkt iår :)
Det är bara tävlingar härikring (Rättvik 9-10 maj Borlänge 7-8 juni och Insjön 26 juli) som jag tänkt ställa upp i. Blåbärsklasser är det tänkt iår :)
Om allt går som det tänkt ska jag titta på tävlingarna i Rättvik. Vilken dag har jag ännu inte bestämt, men jag kommer gärna och tittar på er om jag vet om du ska tävla lördagen eller söndagen. Eller tävlar du bägge dagarna? Alltid bra att börja lugnt med blåbärsklasser innan ni trimmat in er.
Mina klasser går på lördagen. Första klassen startar 08.00. OM nu alla klasser blir av… Kan återkomma när jag fått ryttarmeddelandet :)
Wow, börjas det så tidigt som 08.00 på morgon? Då räknar man med många starter under dagen då. Det vore ju verkligen toppen att få dina "klass-tider"!
Har du fått reda på några tider till lördagens tävlingar? Blir det många starter under dagen?
Tyvärr inte, första start var ialf 09.00! Måste höra om ryttarmeddelandet är på väg ut snart…
10/5 Första start 09.00 Jag startar i klasserna 2,4,5 och 6. Det är mellan 5-7 startande i varje klass bara så fm går nog fort :)
Aha, tack ska du ha! Om du ser någon galning som springer runt och fotograferar där - så är det jag. ;-)
Efter dagen idag är jag övertygad om att broar inte kommer att bli något större problem i fortsättningen. Verkligen roligt att se hur lugnt och förtroendefullt du löste det hela. Proffsigt jobbat! Lite bilder kommer så fort min dator får lust att samarbeta…
Tack :) Trägen vinner!