Kontaktinfo
Sedan i går morse har jag ingen fungerande e-postadress. Jag kan således varken skriva eller ta emot e-post. Vid kontakt -via chatt- med Telia kundsupport alldeles nyss, får jag info om att de avslutat ganska många INT-nr, men att info via brev gått ut till dessa kunder. Nej, någon info har vi verkligen inte fått, och definitivt inte via brev. Medan vi chattade som bäst avbröts vår chattkonversation med att "ett tekniskt fel" uppstått, och chattkonversationen släcktes ned. Är det så kanske, de avsnoppar krävande kunder? Surt! Det kommer alltså att ta tid att få tillbaka e-postadressn igen, och jag tvivlar på att de sparade mailen i mailboxen då finns kvar. Ännu surare! Så, i dagsläget är det ingen ide' att kontakta mig via mail, använd PM-funktionen här istället. Har ni skickat mail till mig de närmaste dagarna, har jag alltså inte fått dem. Surast!
~Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man av!~
Nu fungerar min e-mailadress igen. Dock är all sparad e-post och alla mailkontakter borta. Så blir det när de släcker ner och inte meddelar, så man hinner spara uppgifterna. Men, men, det som inte dödar, härdar. Jag börjar bli van nu, att allt bara ska gå åt he-vete.
~Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man av!~