sto till salu?
Hej
Jag fick ta bort min Haflinger i våras:/ så jag letar nu efter en ny liten vän. Men det är väldigt svårt att hitta, ej många ute på annons, speciellt när det är ett sto jag är ute efter.
Har du eller vet någon som har en till salu får du gärna höra av dig till mig :)
Mvh Louise
Har du provat på http://www.bukefalos.com/forums/hast-ponny.41/
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
En sån vacker haflinger du har på din sida! Det man ser alltså, jättevackert huvud och stora ögon. 🌺
Berätta gärna lite mer om vad du vill ha för en haflinger så kan vi kanske ge dig några tips.
~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~
haflingerforum.nu
Jag går in och kikar där @vallhund tack
Ja vist var hon:) Min fina Karoline :)
Först bestämde jag ju mig för att jag inte alls ville ha en Haflinger igen så jag har ju köpt mig en annan häst, men jag ångrar mig!denna underbara ras jag vill ha en haflinger.
Jag är lite rädd att jag kommer kolla efter Karoline i den nya haflingern… men det måste var ett sto, mellan 5 och 10 år ca, jag har inga jätte krav men inriden och ingen skadehistorik .
tack Louise
Söderåsens Turridning, www.turridning.se, har mängder av haflinger, ibland några till salu, fina, ridna men just nu ser jag ingen till salu på deras hemsida, men det kan ändå vara värt att prata med Anna. Hon föredrar också ston, har nästan bara ston i verksamheten.
Söderåsen ligger i Skåne, var bor du?
~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~
haflingerforum.nu