Hö(ä)stliga bilder
Nu när det är så fina höstfärger ute, är det roligt att fotografera. Tyvärr ställer dock ljuset till en hel del, så bilderna ibland inte alls blir så fina att de motsvarar verkligheten. Men det är bara att kämpa på! 🙂
Just haflingern, tycker jag, gör sig extra fin mot höstfärgerna. Skickar med en bild på Samba, och hoppas att fler skickar in höstliga bilder på sina haflinger.

~Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man av!~
Tyvärr får jag inte till det. I Explorer vill inte bilden följa med och i Firefox kan jag inte välja kategori och därmed inte publicera inlägget alls. 😕
OK, nu hade jag Firefox att ladda in bilden, men att centrera den fungerar inte i mitt Firefox. Men den kom med i varje fall!😃Idag får man vara glad för minsta lilla…
Jösses, är det sommar där än?
Ännu mer i Västsverige dit vi tog oss igår. Knappast ens gula björkar. Men inga haffisar att fota - suck.
OT
~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~
haflingerforum.nu

Jag tog en höstlig, solregnig bild i morse när fina stona fick sitt frukosthö. ❤️
http://www.stuterieldfuxen.se haflinger@bahnhof.se
Wow, vilken häftig bild, men regnbåge och allt!
Kollade i gamla foton och insåg att på hösten fotar man inte så mycket haflingar. Riksutställningar, sommarpremieringar och hingstpremieringar infaller sällan på hösten.
Men den 6 oktober 2013 var vi på en ponnyutställning i Nossebro där fyra haflinger deltog.
Och höst var det.
haflingerforum.nu
Ja, det där var verkligen en riktig höstbild! Du kommer inte ihåg vad pållarna heter?
Jomenvisst gör jag det 🤓
Från vänster: Väbjörns Bianca 32-10-1409 Fortuna 595 Ravenna von Hafling 594 Gårdslyckans Minna 603
haflingerforum.nu