Whisper på Salsta
Resultat från premieringen idag 8-8-7-7-7 = 37p
Tack för den informationen! Och grattis!
Jag hade planerat att åka till Salsta och titta, men det gick inga bussar från Uppsala (där jag är just nu) och jag hittade ingen att lifta med. Synd 😢
Jag är ju lite nyfiken och undrade hur du fått tag i Whisper, får fråga här i stälet.
~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~
haflingerforum.nu
PS
Du har väl sett tråden Haflinger på sommarpremiering 2017, där Whisper är uppskriven?
haflingerforum.nu
Så kul att ha hittat det här forumet. Jag köpte Whisper genom Rescue horses. Litet av "grisen i säcken", men fick bra kontakt med en seriös uppfödare. Resultatet på premieringen blev en glad överraskning.
Jättekul om du vill använda en bild av Whisper. Här gärna av dig om du fortfarande är intresserad.
Men oj, var han menad för slakt alltså, om inte Rescue Horses räddat honom?
~Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man av!~
Ja, eventuellt. Men samtidigt tror jag uppfödaren hade gjort sitt yttersta för att hitta ett nytt hem. Whisper har haft det alldeles bästa första halvår i sitt liv, bland Österrikes åker innan han kom till Sverige.
Alper (och inte åker) skulle det naturligtvis vara…😏
# 6
Ja, det är en helt OK uppfödare. Hon deltog bl.a. på Världsutställningen med ett fölsto. Även de andra haflingerfölen som kommit till Sverige på samma sätt har välrenommerade uppfödare.
haflingerforum.nu
# 4
Jag vill gärna ha ett foto från premieringen. Jag PM-ar dig.
haflingerforum.nu