Haflinger iFokus

Haflinger

Etikettallmänt
Läst 994 ggr
Eldfuxen
0

Grattis på födelsedagen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom jag inte hittar Carina-J:s hemsida (där jag tänkt skriva i gästboken) så skriver jag här i stället. Forumvärdinnan får plocka bort det om det inte passar Glad

Idag är det alldeles precis 19 år sedan ett mycket speciellt stoföl föddes - Romys Samba! Redan som liten var hon mycket glad och mycket påhittig, och jag tror alldeles bestämt att det inte är något som har förändrats efter alla dessa år.

För den som är intresserad av stammar och sånt så heter (hette) pappa Hattrick 1 och mamma Sindy 303. Mormor heter (hette) Romy van Rosina, därav "förnamnet".

GRATTIS på födelsedagen Samba, jag hoppas att du aldrig slutar hitta på hyss! Kyss (Möjligen kan matte och husse vara av en annan åsikt, men jag tror nästan inte ens det Flört)

Bifogar ett barndomsfoto!

http://www.stuterieldfuxen.se haflinger@bahnhof.se

Carina-J
0

Nej, men oj, det hade jag alldeles glömt!Skäms 

Då ska hon få lite morötter i dag istället. Fast hon var ganska nöjd ändå igår. Hon och Lalita går för närvarande i en beteshage som har två valacker som närmsta grannar. I går brunstade hon och stod i, och hade fullt upp med att dela sina gracer mellan dessa två snyggingar. Hade inte ens tid att äta…

Hon är inte bara busig, hon är en enastående polis också! Ska man smyga sig på henne för att fotografera när hon står i levad för att knycka äpplen till exempel, så har man genast en mule i sökaren. Hon hör t o m när man öppnar ytterdörren, då dyker alltid hennes huvud nyfiket upp någonstans, med spetsade öron. Så några bilder på hennes busighet har vi aldrig lyckats få!

~Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man av!~