Haflinger iFokus

Haflinger

Etikettallmänt
Läst 1447 ggr
Carina-J
0

Och här går det undan!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ha, ha, kolla in den här lilla knatten då! Men han såg allt lite trött ut på slutet.Flört

Fölis tillhör en av forumets medlemmar, så jag tog mig friheten att plocka in honom här.

~Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man av!~

Eldfuxen
0

Ha ha, vad kul att du hittat min Youtubefilm med lille Walente som tränar inför Kentucky Derby! Kyss Jo, det var faktiskt en av mina amerikanska haflingervänner som menade att det såg ut så …

Faktum är att han har "galoppstam" på mödernet. Vad jag har förstått så har både mormor och mormorsmor tävlat galopp i Italien, med framgång. Dessutom har mamman en helsyster som vunnit ett försöksheat vid det stora "Herbstgalopprennen" i Meran 2008. Ja, och farmor är (var) Sindy Kyss som hade en otrolig tävlingsinstinkt och var lagom snabb om hon bara fick chanesn …

Så … nu letar jag lite halvseriöst efter en modig liten jockey både åt den här unge herrn och åt hans tre år äldre helsyster. Haflinger är ju allroundhästar så … Skrattande

http://www.stuterieldfuxen.se haflinger@bahnhof.se

Tyrolare
0

Helt underbar……… och så stadig på benen!Kyss

Poison-heart
0

Åh vilken pigg liten rackare! Man blir ju helt fölsjuk!

Eldfuxen
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Och eftersom jag ändå sitter uppe mitt i natten och skriver här, så passar jag på att lägga in min nya film med den hårt tränande Eldfuxens Walente! Kyss

Underlaget är lite ostadigt ibland, och matte måste "följa efter" med kameran, eftersom den inte vill låta mig zooma, men kul har den lille mannen i alla fall! Skrattande

http://www.stuterieldfuxen.se haflinger@bahnhof.se

Carina-J
0

Nej, men har liten blivit så stor redan!  Och så tuff se´n.Skrattande

~Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man av!~

Shoshone
0

hihi! o alla dagismammor tycker att han e tokig o han förstår inte varförSkrattandeKyss Har han blivit nå hingstig ännu? Har du börjat vant av honom?Glad Det gick inge bra med isiskompisen va? Vad hände? 1000 frågorTungan ute Va 17, detta är ju ett forumCool