Haflingerbladet...
var väldigt färglöst denna gång, trots att hingstannonserna utlovades att bli tryckta i färg. Vad var det som gick snett nu då? 
~Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man av!~
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
På SHFs hemsida står nu att läsa att det berodde på fel på tryckeriet, att inte hela tidningen blev i färg. Synd att man inte får reda på i tidningen vilket tryckeri de använder. Det måste ju vara ett uruselt tryckeri, som kan trycka fram- och baksida i färg, men inte resten.
Och som om detta inte vore nog, så fick SHF problem med posten också, så tidning + kallelse blev försenat.
Vad har man för förklaring då, på vart alla godkända hingstar som inte betalat annonsplats, tog vägen i det som skulle vara ett "hingstnummer"? Det vore intressant att veta.
~Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man av!~
Som bibliotekarie är jag ju proffs på att ge boktips så jag kan inte låta bli att rekommendera SHFs webbmaster att läsa
"Det var inte mitt fel!" av Ann Heberlein.
Författarinnan menar att allt fler människor vägrar att ta ansvar och att ovanan att skylla på andra breder ut sig. Den främsta skyldigheten man har som människa är att ta ansvar för sitt liv, sina val och sina handlingar, i relation till sina medmänniskor.
~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~
haflingerforum.nu