Haflinger iFokus

Haflinger

Etikett: allmänt
Läst 1767 ggr
Anna-Uppsala
2

Rösta på Rolf-Göran Bengtsson igen!

Aftonbladets Sportbladet har en NY omröstning om huruvida Rolf-Göran Bengtsson är värd Jerrings-priset eller ej! Vilket trams när han fick nästan dubbelt så många röster som tvåan! Alltså: GÅ GENAST DIT OCH RÖSTA och visa de där sportnissarna hur stor och stark hästsporten faktiskt är, och att vi är trötta på att media inte fattar det! Det är en liten liten ruta i själva sportbladet, inte i Plus-delen.

Sportbladet | Aftonbladetwww.aftonbladet.se Sportbladet på Aftonbladet.se. Vi har senaste nyheterna och resultaten på Sveriges nyhetsportal

Okej, jag vet att detta inte handlar om haflingers - men är inte ni också trötta på sportjournalisternas ensidiga nyhetsbevakning? Det är i alla fall jag!!

BrittaD
2

Tack, Anna! Ja, åtminstone jag är trött på de s k sportjournalisterna. Detta hittade jag i AftonBladet: "Anrell: Alla var saggiga i går – utom ”Loket”… Sportbladets krönikör: Fel låt vann… Däremot vann rätt bok. För visst var det strålande att Idrottsgalan valde att ge Patrik Sjöberg en riktigt stor hyllning för att han gav de sexuellt utnyttjade ett ansikte under 2011. Men Rolf-Göran Bengtsson – vem fan är det…?" Jag undrar - vem fan är Anrell?

~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~

haflingerforum.nu

Carina-J
0

Ja, inte trodde man väl att man skulle få lov att rösta på Rolf-Göran ännu en gång, men nu har jag i varje fall gjort det. Och även i denna "omröstning" så tycks folk tycka att han var värd Jerringpriset. Men det kan förstås ändras fort, så jag hoppas fler går in och röstar på Rolf-Göran!

~Livet är som en cykel. Slutar man trampa faller man av!~

BrittaD
0

~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~

haflingerforum.nu

Skunken
0

Finns det ngn länk där man kan gå in och röstar, hittar inte fram om jag börjar på startsidan……

Anrell luktar väldigt illa om själen….

www.sweetolga.blogg.se

"Jag vill ha en hund som vågar göra fel men vill göra rätt" Rebecka Berglund

Carina-J
0

Tycker så synd om Rolf-Göran, att han skulle behöva vara med om detta. Det måste förta glädjen över priset en hel del…

Carina-J
0

#4 Omröstningen var svår att hitta, jag håller med. Har kopierat en text från Shetland iFokus där det står hur man kan göra för att lättast hitta dit. (Och hoppas på att textförfattaren inte blir ledsen på mig.)

"För att det ska bli lite lättare att hitta själva omröstningen, gå in på sportbladet (länken ovan).

Sök (håll in Ctrl + F samtidigt) och skriv in följande i sökfältet: "Förtjänar Rolf-Göran Bengtsson att vinna Jerringpriset?"

Eldfuxen
0

Jag har lite svårt för de där som verkar tycka att "fjortonåriga tjejers" röster liksom är mindre värda än andras (exempelvis 50+ - åriga mäns?). Men den här brukar i alla fall få en del att tystna i debatten. Jag tycker den är störtskön! Tungan ute

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3295&artikel=4840840

http://www.stuterieldfuxen.se haflinger@bahnhof.se

Carina-J
0

Hm, vilken av artiklarna syftar du på? Fanns flera om Rolf-Göran. Tungan ute

Eldfuxen
0

Den översta. Och för dem som inte orkar klicka på länken, så har den artikeln rubriken "Daniel Sedin röstar på Rolf-Göran".

http://www.stuterieldfuxen.se haflinger@bahnhof.se

helenecarlsson
0

Jag hittar inte omröstningen är den avslutad tro?

Carina-J
0

#10 Det verkar som om den är avslutad. Sist jag tittade ledde han även den omröstningen, så förmodligen gjorde han om bedriften. Flört

Här är en artikel skriven av Elisabet Hoff " 44 % – det kan inte bara vara ryttare…" som säger det mesta om vilken fin förebild Rolf-Göran är.

#9 Daniel blev nog lynschad efter det uttalandet. Oskyldig

helenecarlsson
0

Troligtvis vann han annars hade det nog stått på ALLA löpsedlar Flört

Carina-J
1

Ha, ha, det har du alldeles rätt i! Skrattande